Imagine Alin Nemut

Website-ul realizat fără o strategie se numește "poezie".

Website-ul realizat cu strategia potrivită se numește AFACERE.

...17, 18, 19 hashtag-uri la o postare pe Facebook

...17, 18, 19 hashtag-uri la o postare pe Facebook. Mă opresc din numărat și mă gândesc „Credeam că s-a terminat cu această aberație... cât mai multe hashtag-uri. ”

Nu este un record în materie de hashtag-uri la o postare dar este, pentru mine, un record de hashtag-uri pentru o postare făcută de o agenție care pretinde că face digital.

Chestia asta cu hashtag-urile e simplă:

1. Cauți pe Google studii făcute anterior despre hashtag-uri și așa ajungi la cele făcute de SocialBakers și Buzzsumo (înca din 2014).

2. Citești studiile și tragi concluziile:

  • prea multe hashtag-uri duc la mai puține interacțiuni. Conform SocialBakers cele mai multe interacțiuni dintre postările cu hashtag-uri le au cele care au maxim 1-2 hashtag-uri;

  • postările cu hashtag-uri au mai puține interacțiuni. Studiul Buzzsumo a scos la inveală că postările care nu au hashtag-uri au mai multe interacțiuni.

În România încă vedem agenții care folosesc nu 3-4 hashtag-uri ci peste 15-20 de hashtag-uri la o postare.

E grav, pentru că agențiile sunt cele care formează percepția clienților despre digital marketing.

Și uite așa o agenție de digital începe să lanseze - din nou - moda „cât mai multe hashtag-uri” că e cool.

Îmi dau seama că în România lipsește o cultură a învățării și a bunelor practici pentru o parte din cei care fac marketing digital pentru companiile mici.